سلام!!!!!!!!!

every thing about one direction

everything you want about 1D

سلام!!!!!!!!!

سلام خوبید خوشید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلم واستون تنگ شده بود از بس آپ نکرده بودم

درگیر کارای مدرسه ام بودم وای خدای من همش ده روز تا مدرسه مونده

لعنتی چ زود تموم شد اصلا دلم نمی خواد برم مدرسه ولی چ میشه کرد

باید به چیزای خوب فکر کرد مثل اینکه پس فردا تولد نیاله و تولد

زین جونم 18 روز قبل تولد منه

بازم میگم نیال جونم ک دوباره با دمی جون دوست شدی و خیلی هم

به هم میاید تولدت مبارک

دوووووووووووووووووووووووست دارم نیال

 



نظرات شما عزیزان:

mahi dokhmal
ساعت21:49---12 مهر 1391
to keh az niall khashkhashi badet miomad chakhan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 / 6 / 1391برچسب:, ] [ 7:9 بعد از ظهر ] [ Atefeh Fathollahi ] [ ]